Dažniausiai užduodami klausimai

Nemoku, nesigauna atlikti užsakymo. Ką daryti?

Susisiekite su mumis el.paštu: info@popi.lt Parašykite el. paštą kuriuo užsiregistravote ir kurios prekės norėtumėte. Užsakymą akimirksniu atliksime už jus.

Popi.lt ruošiuosi pirkti pirmą kartą. Kyla daug neaiškumų. Kaip galėčiau pateikti užsakymą?

Kiekvieną apsipirkimą mes stengiamės padaryti kuo malonesnį ir paprastesnį. Esame sukūrę gidą, kuris aiškiai parodo, kaip viską atlikti. Nuėję į savo pirkinių krepšelį pamatysite mūsų gidą. Tai, turbūt, vienintelė el. parduotuvė Lietuvoje, kurioje pateikiamas toks gidas. Be to jei norite apie apsipirkimą paskaityti daugiau, spauskite čia

Kokios garantijos, jog sumokėjęs pinigus aš gausiu savo užsakymą?

Popi.lt veikia pagal įstatymų numatytą tvarką, yra juridinis asmuo ir moka visus numatytus mokesčius valstybei. Be to, mes visada pasirengę įrodyti, jog veikiame teisėtai, todėl šių klausimų kilti tikrai neturėtų.

Užsakymas jau atliktas, tačiau norėčiau pridėti papildomai dar naują prekę prie jau pateikto užsakymo. Ką daryti?

Parašykite mums laiškelį el. paštu info@popi.lt ir išspręsime šią problemą akimirksniu. Antrą kartą mokėti už pristatymo išlaidas nereikės. Gali būti, kad pristatymo terminas taps naujas, atsižvelgiant į pridėtos prekės pristatymo terminą.

Ar galiu užsisakyti 2 skirtingus prekės dydžius, o kai kurjeris atveš prekes, įsigyti man tinkantį dydį, o kitą gražinti?

Gaila, bet tokios galimybės nėra. Prie kiekvienos prekės yra nurodomos aiškios dydžių lentelės, todėl patariame prieš perkant atidžiai išnagrinėti duomenis lentelėje. Jei kylą klausimų dėl dydžio, brūkštelkite mums laiškutį el. paštu info@popi.lt ir mes padėsime išsirinkti tinkamą.

Užsisakiau pas Jus prekę, tačiau jos dydis man netiko. Kokia yra užsakymo dydžio keitimo arba grąžinimo procedūra?

Viskas labai paprasta. Parašykite mums laiškutį el. paštu info@popi.lt, nurodykite savo užsakymo numerį ir ko būtent pageidaujate (keisti prekę į kitą dydį, modelį ar tiesiog ją gražinti). Daugiau apie pinigų gražinimo garantiją skaitykite čia.

Ar Jūsų elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės yra autentiškos ir originalios?

Žinoma! Popi.lt užtikrina, jog visos prekės yra autentiškos ir originalios. Prekės vežamos tiesiai iš gamintojų arba patikimų tiekėjų Europoje.

Ar dydžių lentelėse pateikiami duomenys yra tikslūs?

Taip, visi dydžiai, esantys dydžių lentelėse yra tikslūs ir pateikiami pačių gamintojų.

Noriu iš Jūsų parduotuvės prekę nupirkti kaip dovaną. Kaip turėčiau tai padaryti?

Užsakymo puslapyje esančiame laukelyje tiesiog parašykite, jog tai dovana ir mes turėsime tai omenyje.

Kitur mačiau tokią pat prekę pigiau. Ar galiu derėtis dėl kainos?

Popi visada stengiasi pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę radote pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, parašykite mums laiškutį el.paštu info@popi.lt ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar net dar geresnį pasiūlymą.

Kiek kainuoja prekių pristatymas?

Perkant už 150 Lt / 43,44 eurų ir daugiau, prekių pristatymas visoje Lietuvoje yra visiškai nemokamas. Kitu atveju Jūs visada galite pasirinkti sau tinkamiausią pristatymo būdą, siųsti Lietuvos paštu ar per kurjerį. Siuntimas Lietuvos paštu kainuoja 7 Lt / 2,03 eurų, kurjeriu – 12 Lt / 3,48 eurų. Siuntimas į užsienį kainuoja 34.53 Lt arba 10 Eurų.

Jei perku už 150 Lt / 43,44 eurų koks pristatymo būdas jau įskaičiuotas į kainą?

Šiuo atveju Jūs gaunate nemokamą pristatymą Lietuvos paštu. Jei pageidaujate pristatymo per kurjerį, galite tai papildomai pasirinkti atlikdami pirkimą.

Kada gausiu savo užsakytas prekes?

Pristatymo terminas priklauso nuo to, ar mes turime prekę sandelyje, bei nuo pasirinkto siuntimo būdo. Jis gali svyruoti nuo 1 iki 14 darbo dienų. Jei pasirinksite pristatymą per kurjerį, prekes gausite greičiau nei siunčiant Lietuvos paštu. Kartais siuntinys, ypač jei prekės sandėlyje nėra, gali užtrukti ir ilgiau. Tokiu atveju prašome labai ant mūsų nepykti. Popi visada stengiasi atlikti viską greitai ir kokybiškai. Jei labai skubate ir norite įsitikinti, ar gausite prekę laiku, parašykite mums el. paštu info@popi.lt.

Jei prekę man eina įsidėti į krepšelį, ar tai reiškia, jog ji yra sandėlyje?

Nebūtinai. Net jei prekės šiuo metu nėra sandėlyje, tačiau yra galimybė ją gauti iš tiekėjo – mes ją leisime pirkti. Prekės neis įdėti į krepšelį tik tuo atveju, jei tos prekės nebeina gauti net iš tiekėjo. Todėl, jei Jums prekės reikia skubiai ir nežinote, ar mes ją turime vietoje – parašykite mums laiškutį el. paštu info@popi.lt ir mes iškart suteiksime visą reikalingą informaciją.

Gyvenu ne Lietuvoje, tačiau norėčiau užsisakyti parduodamą prekę. Ar galiu tai daryti?

Į daugelį Europos šalių užsakymus pristatome naudodamiesi Lietuvos Pašto paslaugomis. Pristatymas į didžiąją dalį Europos šalių kainuoja 34,53 Lt / 10 eurų (prie nurodyto pristatymo termino prisideda papildomai apie 7 dienos). Apsiperkant galėsite pasirinkti savo šalį. Jeigu tarp pasirenkamų šalių užsakymo metu nematote Jums reikalingos šalies, tuomet prašome mums parašyti e.paštu info@popi.lt ir mes informuosime apie galimybę pristatyti prekę(-es) į pasirinktą šalį.

Kas yra tos Popi monetos?

Popi monetos, tai mūsų AČIŪ Jums už tai, kad mus renkatės. Už kiekvieną išleistą eurą, gausite 2 Popi monetas į savo sąskaitą. Taigi kiekvieno apsipirkimo metu pildysite savo piniginę Popi monetomis. 1 Popi moneta yra lygi 1 euro centui. Jei perkate, pavyzdžiui, už 100 eurų, Jūs iškart gaunate 200 Popi monetų (200 euro centų, kitaip sakant, 2 Eurus). Šiuos Popi pinigus galite iškart išleisti sekančiam apsipirkimui. Gera naujiena ta, kad Popi monetomis galite padengti net 100% užsakymo vertės!

2013 - 2017 © Popi.lt. Visos teisės saugomos.

Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką Popi.lt sutikimą.